RETROBIKERS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RETROBIKERS

Alles wat met retrobikes te maken heeft
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex
Admin



Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-05-12

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen Icon_minitimewo nov 21, 2012 7:16 am

Hoi,

Mijn naam is Bart , geboren in 1975 en woonachtig in Herk de Stad in Belgie.
Vader van 2 kindjes en gelukkig getrouwd Smile .
Ik heb dit forum opgericht met de bedoeling hier nog mensen in Belgie en Nederland tegen te komen die dezelfde passie voor retrobikes hebben en willen delen, en dan vooral gericht op de retro mountainbikes.
Zelf ben ik nog maar een jaartje intensief bezig met mountainbiken. Daarvoor heb ik een half jaartje met een koersfiets gereden maar die heb ik ondertussen weer van de hand gedaan omdat mountainbiken me toch meer ligt.
Hoe ben ik dan met de retro's terechtgekomen? Heel simpel, ongeveer een 16 jaar geleden raakte ik al een beetje verliefd op de GT's , maar toen kon ik me dat belange nog niet aanschaffen omdat die toen nog redelijk prijzig waren in die tijd. In die tijd had ik wel een MTB , een stalen ros van Minerva die vreselijk zwaar was maar persoonlijk vond ik em natuurlijk prachtig en ook betaalbaar tov een GT, heel af en toe ging ik er mee in de bossen rijden maar niet vaak genoeg wegens andere intresse's in die tijd (op stap gaan, drinken , achter de vrouwen jagen Laughing )
Maar ik ben blij dat ik 16 jaar later nu toch weer de draad heb opgepikt en weer aan het mountainbiken ben.
Zelf rijd ik nu ook met een modernere maar belange niet zo duur MTB, eerder een low budget bikeske maar dat ding doet zen werk zeer goed.
Maar men gedachten dwalen nog regelmatig terug naar die goede oude tijd toen er nog geen sprake was van weight weenies en carbonnen onderdeeltjes die je fiets een paar grammekes lichter maakten.
Eerlijk gezegd was de vorm van mountainbiken veel puurder en mooier toen maar het zal waarschijnlijk ook wel aan men generatie hangen Rolling Eyes .
Ben toen ook beginnen te zoeken naar sites van retro's en kwam natuurlijk uit bij http://www.retrobike.co.uk/ , die zijn ondertussen een begrip voor retro bikes. zeer leuke en inforijke site waar je veel kan terug vinden over retro's.
Leuk is dat er ook events en Retro Mtb ritten gepland worden. Zelf ben ik er natuurlijk ook lid maar men Engels is niet van zeer hoog niveau dus heb er ook niet veel kunnen delen. Daarom kwam ik op het idee zelf een community op te richten omdat het zou leuk zijn moesten we hier met een deel man af en toe een uitstapje met onze retro's kunnen doen, om elkaar is te ontmoeten en ook zijn of haar retro Mtb is van kortbij te zien.
In ieder geval hoop ik hier zeer leuke contacten aan over te houden.

Mvg
Bart
Terug naar boven Ga naar beneden
https://retromtb4benelux.forumactie.com
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RETROBIKERS :: ALGEMEEN FORUM :: Stel je voor-
Ga naar: